Isnin, 9 September 2013

CEMBURU.

- CEMBURU tak pernah hilang dari perasaan insan yang bergelar perempuan. 
- CEMBURU membuatkan seseorang itu lebih syg kepada orang yang istimewa bagi dia. 
- CEMBURU itu syahdu. 
- CEMBURU itu tak bermakna kita tak sygkan dia, kita cuma takut kehilangan dia. 
- Sifat CEMBURU itu fitrah. 
- Cinta itu ketika jika kita merasa CEMBURU jika dia dekat dengan orang lain. 
- Rasa CEMBURU adalah bukti bahawa cinta harus dimiliki. 
- It was only JEALOUSLY. That made me fill like i was in love.  
- Cinta itu rindu dan CEMBURU. 
- Sebanyak mana awak CEmBURU melihat dia dengan orang lain, sebanyak itu la awak menyayanginya. 


Sejujurnya memang saya nie seorang yang kuat cemburu. Tapi hakikatnya saya sgt menyayangi dia. Sejujurnya memang saya tak nak kehilangan dia. Cemburu itu tanda syg. Cemburu juga tak akan memisahkan hubungan kita dengan seseorang jikalau hubungan tu dijaga dengan ok. Daripada dulu. Cemburu telah menguasai diri saya. Tapi kesabaran saya masih ada. Saya masih boleh bertahan. Saya masih boleh kawal emosi saya. Saya nak mempertahankan hubungan ni dengan baikk. Semoga allah panjangkanlah jodoh kami sampai ke jinjang pelamin dan hingga akhir hayat. Berdoa dan terus berdoa. AMIN. 

Coretan dari insan yang berhati lemah. Nur Shahirah Binti Mohd Roslan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan